søndag 1. juni 2014

1.juni...

Nå har vi endelig fått kjöpt sommer sko til barna! Som jeg fant fort ut av i dag at dem egentlig ikke kan ha ute i lekeparker eller i barnehagen fordi det blir stener og sand i dem.... Så nå vet jeg ikke helt hva vi skal gjöre, det blir jo for varmt med jogge sko nå...... Er ikke lett med sko altså, Men egentlig så blir det jo sand og stener i alle sko nå på sommeren! Når vi kjöpte sko så skulle vi se på caps til Melina, og vi fant da en rosa caps, da måtte jo selvfölgelig Miranda ha en rosa også! Så nå ser man at dem er sösken iallefall! Like rosa capser og like rosa sko! Har en fölelse at vi alltid kommer til og måtte kjöpe to av alt de närmeste årene ;-) 
Ellers nå så reiste elsklingen på jobb i dag, like trist og ensomt som alltid. Merkelig at man aldrig blir vandt til det her! Vi har i 12år mer eller mindre levd sånn her! Og vi har kjeda oss alle sammen i dag! Selvom vi har värt på flere forskjellige lekeplasser i dag og kost oss i solen med is! Men det er vel det med og komme hjem igjen som er kjedelig, föler meg innesperret i denne leiligheten! Det er så trangt og VARMT!! Det hjelper heller ikke at denne berömte pms kommer smygende! Blir så sur!! 
Så jeg håper på en litt bedre mandag med utelek og veldig glade barn!!   ;-) 

Og siden jeg ikke har lagt opp noen bilder fra 17.mai feiringen som kanskje noen svenske familiemedlemmer vill se så kommer litt her :-)

Lille familien :-)


Miranda så glad for ett lite flagg :-)

Melina begynner og bli trött, men har fått ballong ;-)


Det her er det beste med hele 17.mai! Jeg bare elsker det  <3 p="">

Ingen kommentarer: