lørdag 17. april 2010

Energi på boks....

Miranda med de störste öynene, så våken vil jeg også väre!

Hadde värt fint igrunn!! Lurer veldig på hvor min energi har blitt av, har bare energi sånn ett par timer i uka. I dag når jeg hörte Miranda var våken så ville jeg ikke stå opp. Klokka var vel 8 tror jeg... Så jeg tenkte, siden ho bare lå og pratet med seg selv, så kunne jeg ligge litt til... Så en halv time senere så måtte jeg stå opp.... Og jeg kjente bena var TUNGE! Så slitsomt.... Heldigvis så er ikke Miranda så vanskelig å ha med og gjöre, så vi la oss litt i senga igjen... Miranda satt vel mest og prövde å komme seg fremover.....
Jeg la meg ikke så altfor sent i går heller, men jeg sov kanskje ikke så godt... Var så mörkeredd i går altså.. Tenkte på skummle filmer og greier, trodde jeg hörte lyder og sånn! Kanskje ikke så merkelig at det er mye lyder i sentum på en natt til lördag?? :P
Og i dag kommer Henrik hjem, og jeg skal pröve å få tiden til og gå litt fort.... Men jeg orker jo ingenting!!!
Uansett så har jeg ikke så vondt i halsen lenger, utrolig kort forkjölelse! Lurer på om jeg skal sette på en kanne med kaffe! Har ikke drikki kaffe på 3 dager!!! Er helt sikkert derfor jeg ikke har noe energi!!

Ingen kommentarer: