fredag 30. april 2010

Hår rehab!

Nå er det sånn at Miranda har blitt avhengig av mitt hår! Tar laaang tid för ho sovner om ho ikke har håret mitt i ansiktet! Litt slitsomt for Henrik når ho ikke kommer til ro på en stund... Er jo veldig koselig og ganske morsomt da når man bare tar litt hår på nesa hennes så lukker ho öynene med engang og legger ned hodet.. Men ganske slitsomt også og ha noen som drar i håret HELE tiden. Så nå er ho på avvenning.. Prövde nå og bare ha henne i armene og få henne til å komme i ro, men det gikk ikke. La henne ned i senga med snutte filten, da bare la ho seg på magen og tittet dumt på meg... Så nå sitter ho i gå stolen sin og er litt mer lykkelig... Ho kanskje ikke var trött nok! Og i dag bestemte ho seg for å stå opp 06.30!! Og ho pleier jo alltid å stå opp rundt kl.9... Sikkert bare fordi jeg skrev at ho sov hele natten i forrige innlegg!! Så jeg og Henrik er litt trötte i dag, får vel sove når Miranda har tenkt til å sove...
Ellers i dag så har jeg tenkt til å rydde inne i alle kjökkenskap i dag... Kanskje det kan bli litt orden her igjen!!
Ha en fin fredag :)

Ingen kommentarer: