torsdag 15. april 2010

Torsdag..

Nå har jeg blitt mer sjuk da... Har bare vondt i halsen enda, men kommer vel en fin forkjölelse tenker jeg... Miranda har hatt den korteste feberen jeg har värt med på. Ho hadde feber når hun la seg, men har ikke feber lenger i dag :) Er vel som mammaen sin som bare sover bort sykdommen! Vanskeligere å sove bort en forkjölelse dessverre!

I morgen skal jeg og Miranda på systemet, kjöpe litt öl til pappaen, som kommer hjem på lördag, og litt vin til mammaen bare fordi det er helg :) Miranda skal få litt fersk mat tenkte jeg, kan jo ikke bare drikke og spise pulver vel? ;) Og det smaker faktisk forskjellig altså!

Og her kommer ett bilde av meg og Miranda fra forrige uke når vi alle tre var på tur :) Og da kommer jeg på at vi har utrolig lite bilder med Meg, Henrik og Miranda sammen...... Dumt!


1 kommentar:

Gunnhild sa...

Go`bedring til dere.. Håper du blir frisk snart Liv.
Det så ut som dere hadde det trivelig på tur..

Dere får reise til fotografen alle tre å ta bilder av dere. Er så gøy vettu..

Stor klem