søndag 23. mai 2010

Hjemme.

Jeg er så dårlig på å blogge, skal pröve å bli bedre på det!
Jeg og Miranda tok toget sammen med mamma/mormor til Oslo den 13.mai og fra Oslo til Askim. Miranda var som vanlig bare glad og var vel ikke så slitsom å ha med seg! Er vel også derfor jeg ikke har blogga også da.. I Askim så feiret vi jo 17.mai og Miranda hadde sin egen bunad :) Og mormor måtte gråte litt.. (fordi Miranda var så fin) ;) Så kom pappa Henrik til Askim den 18.mai. Jeg og Henrik har jo fått den gamle bilen til mamma fordi ho har fått seg en firma bil! :) Så vi cruiser rundt i en norsk bil på svenske veier... Men her om dagen fant vi ut at det blir altfor dyrt vettu, man kan jo kjöre til ALLE kjöpesenter og barne butikker!! Så Miranda fikk en ny trille vogn :) Ho har plutselig blitt så stor!! Vi har kjöpt ny bilstol også, Hun så så stor ut i den!! Tiden går altfor fort! Og ho er jo så veldig aktiv nå, ho er jo rundt i hele leiligheten her! :) Min lille engel!
I går reiste Henrik på jobb igjen, han kommer hjem igjen på min bursdag! Håper han kommer tidlig hjem da altså!



Miranda i sin nye bilstol :)


Mamma bakte 17.mai kake! Super god var den!!! :)


Og Miranda i sin fine bunad :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Fine 17 mai-jenta. Også så blid. Er hun så glad hele tiden?

Dere er heldige som har en så snill mamma/svigermor/mormor som gir dere bil. Det må jeg si. Cruser rundt til den store gullmedalje. Det er gøy..
Håper dere har hatt en fin pinse helg. Og at dere får en fin uke.
Løv ya <3