torsdag 27. mai 2010

Sommer?

Eller er det vår enda? Har litt problemer med å legge fra meg jakka enda... Jeg har da en typisk sånn vår/höst kåpe med belte i livet. Föler at det ser litt for varmt ut nå....? I sta var jeg ute en liten tur, og jeg synes ikke att det var sånn fryktelig varmt nå... Men folk satt på ute servering i t-skjorte.. Det blåser kaldt her i Karlstad synes nå jeg da, er vel alkoholen som varmer dem kanskje ;)
Uansett så fölte jeg meg ganske teit i den jakka nå, når folk gikk med korte jeans jakker og tynne "sommer" jakker.... Vanskelig det der med klär synes jeg altså... Skulle fortsatt hatt en stylist!

1 kommentar:

Em - Mamma till Malva, 090925. sa...

Jag är också sån där med kläder när det börjar bli varmt. Alla går runt så nakna att jag fryser av att se på dem fastän det är varmt ute ;)

Sv; Nej, jag har inte slutat blogga även om man kan tro det :) Vårt modem gick sönder, men nu är det lagat! :)