onsdag 2. juni 2010

Utslitt...

Men lykkelig er jeg :)
Miranda sover og kommer forhåpentligvis til og gjöre det frem til 8-9 i morgen tidlig og jeg ligger på sofaen og er veldig sliten! Miranda har energi som 100 unger, og det er slitsomt når man er alene! Er alltid mest slitsomt dagen etter at Henrik har reist på jobb og den dagen han kommer hjem... Synes dagene bare går fortere og fortere! Jeg hadde liksom tenkt til å bake i dag, men det er for få timer i dögnet altså! Jeg prioriterte trening, efterlyst, Miranda og dusj :)
Er ikke lett og trene foran tv´n med en liten bebis som krabber rundt föttene når man hopper rundt. hehe... Og jeg fikk ca 10kg ekstra vekter på magen når jeg la meg på gulvet for situps! Min lille söte trollunge :)
Nå skal jeg stenge av tv´n, legge meg godt ned i sofaen og lese en bok som jeg har lest i over 1år nå.. Kanskje på tide å bli ferdig snart???

God natt!

Ingen kommentarer: