tirsdag 15. juni 2010

Jeg lever!

Har mistet helt lysten til å blogge, null inspirasjon. Men er vel muligheter for at den kommer tilbake nå når Henrik skal väre pappa ledig fra i morgen av! VI GLEDER OSS!!!! For at elsklingen skal virkelig nyte når han kommer hjem, så får han öl, ölkorv, og hans beste jenter som hopper av glede når han kommer inn döra ;)
Har fölt meg veldig flink de siste ukene også! Siden Miranda nå kan spise nesten det samme som vi spiser, så har jeg laget mat nesten hver dag nå! Jeg har ikke spist så mye middager siden jeg bodde hjemme hos mamma tror jeg.. hehe... Har funnet ut at det er dyrt og bare slitsomt med all denna maten på glass flasker..... Så nå er fryseren full med Miranda posjoner!
Klapper meg selv på skulderen og sier "flink husmor".
Var vel alt jeg hadde å si.... Kommer nok sterkere tilbake...

Dagens trening:

Kjöpt ett fint speil så man kan se Miranda når man er på tur :)

Vi har faktisk bestemt at vi skal ta en liten "ferie tur" til Skara og kjöre litt rundt omkring der nede i sommer en gang :)
Etter at jeg leste Arn bökene av Jan Guillou, så har jeg blitt helt besatt! Må bare ned dit og se på kirker og ruiner og historiske saker ;) Håper på fint vär!!!
Absolutt bra böker om man er interessert i historie!

Ingen kommentarer: