lørdag 5. juni 2010

Vet ikke hva det er med meg altså. Må väre solen som gjör meg så trött... Har i to dager våknet om morgenen og hatt vondt i hode. Öynene vil liksom ikke åpne seg og hodet går aldri over! Slitsomt.. Så nå sitter jeg med kaffen og hörer på Filip og Fredriks podcast. Elsker virkelig dem! For dere normenn som ikke vet hvem det er, så er det to svenske komikere. Det er personer som man egentlig bare vil ha i närheten om man vil höre masse skitprat... :) Gleder meg til dem kommer på tv igjen altså!
I dag tror jeg det blir en inne dag, behandle meg selv litt! Miranda har värt veldig mamma jente nå de siste dagene. Nå har den andre tanna kommet helt opp også, så er nok derfor ho har värt litt sur tenker jeg :) I dag virker det som at ho er som vanlig igjen!
Nå skal jeg kose meg vidre med kaffe og Filip & Fredrik ;)

Puss & Kram

Må fortelle om drömmen jeg hadde i natt også!
Drömte att Gunnhild plutselig sto her i leiligheten og fortalte att firma Henrik jobber for hadde gått i konkurs! Ho hadde hört det på radion eller noe...
I går drömte jeg at det var folk som skulle skyte meg med snikskyttere og med automatgevär. Også var min onkel(farbror) en afrikaner.... Jeg har syke drömmer altså..... Kanskje derfor jeg har vondt i hode? sover ikke godt nok?

1 kommentar:

Gunnhild sa...

HUFFA meg.. Jeg vil gjærne stå i leilgheten, men med en god nyhet, ikkeen slik dårlig nyhet.. Kan du ikke drømme om noe koselig i stedet??