torsdag 27. mai 2010

Grattis til meg!

I dag blir jeg 26år. Er ikke lenge igjen til 30 altså! Innen jeg blir 30 så skal jeg väre ferdig med å föde barn og fått tilbake kroppen min. Burde klare det :P
Ellers i dag skal vi rydde og vaske litt her hjemme :) Om jeg orker så tenkte jeg at jeg skulle bake litt kanel boller. Ellers så skal jeg bare nyte dagen min.

Fant ut i går at jeg faktisk har flere svenske lesere enn norske... Håper folk forstår hva jeg skriver, jeg orker ikke å begynne å skrive på svensk liksom.

Trente i dag tidlig også faktisk... Men kan vel ikke väre bra å trene når man har vondt i alle muskler vel? jeg klare meg igjenom 30min iallefall :) Og jeg merker att man må spise litt ekstra når det er så intensivt. Blir jo så trött, så nå skal jeg lage meg litt god mat og sette meg ute i solen :)

Ha en strålende dag!

1 kommentar:

Gunnhild sa...

HURRA for deg på bursdagen din :) kos deg og slapp av.. :)