torsdag 7. juli 2011

Hormoner eller alder?

Er litt usikker om det her er bare noe med graviditeten å gjöre eller om jeg rett og slett har litt alders noja! Jeg vet jo at jeg tror selv at livet er over etter 30.... Sånn er det jo ikke egentlig, men de fleste vet jo hva jeg snakker om! Eller så er det sånn att jeg vil ha forandringer bare på grunn av alle hormoner og styr... Det er nemlig sånn at jeg nå har kjöpt litt saker for utseendet! Og det har vel jeg aldri gjort för tror jeg, like för jeg trenger sminke veske nå faktisk! Haha.... Og i dag skal jeg kjöpe hår bleking! Skal ikke bli blond, det har vi gjort för og det ble vel ikke så veldig bra tror jeg.... Skal stripe håret! Bli bare litt lysere tenkte jeg.... Men for de av dere som snakker med Henrik så ikke si noe til han! Han har en tendens til å ikke se noe forandringer så det kan jo bli spennende! Han tror vel det har rabbla for meg.. hehe... Eller så ser han ingenting..... Mannfolk.... Bare bra for en ting ;)


Mascaran kjöper jeg alltid, men resten er ikke helt meg ;)


Nå skal jeg drikke kaffe og lese litt smått og godt!

Klemmer fra Karlstad!

Ingen kommentarer: