tirsdag 5. juli 2011

Latskap...

Får litt dårlig samvittighet når jeg ikke skriver i bloggen og ser at det er noen som er inne her hverdag! Så da skriver jeg ned noen rader..
Har det så kjedelig om dagen, hvertfall når Miranda har lagt seg. Men har null energi eller lyst til å gjöre noe..
I dag var jeg faktisk flink og gikk en lang tur og Miranda gikk nesten hele veien ho også, så det tok litt tid :) Og jeg har laget middag. Siden Miranda har blitt veldig vanskelig med maten så må man jo pröve å finne på noe nytt til henne hele tiden! Så i morgen blir det musli og fil til frokost. Jeg vet fortsatt ikke hva fil er på norsk?? Tror det blir noe som sur melk eller noe?? Noen som vet? Uansett da, så fikk ho det för ho la seg, og det var veldig nam nam :)

Ellers så synes jeg tiden plutselig står stille.... Og jeg har liksom ingen inspirasjon...
Jeg har ett oppdrag til meg selv i morgen: VASK VINDUER(FÖNSTER)!
Når jeg ser ut av vinduene så ser det ut som det regner ute... Helt sant!

På bebis fronten så kjenner jeg den lille hver dag og flere ganger om dagen! Det er koselig altså, nå venter man bare på at man kan kjenne det på utsiden også! Det er jo enda mer morsomt. Ja helt til bebisen blir så stor så alle bevegelser bare gjör vondt ;) Så nå koser jeg meg faktisk :)
Og den berömte magesyren har kommet tilbake da.... Kan ikke si jeg har savnet den...
Har glemt å skrive at termin datoen ble flyttet fra 28.nov til 1.desember! Og da kan man jo bare vente seg at bebisen kommer på bursdagen til min kjäre kusine, 3.desember! Skal ikke se bort ifra det altså ;)

Det var alt fra meg i dag! PUSS & KRAM

Ingen kommentarer: