torsdag 14. juli 2011

Ut på tur!

Ja denne uka har jeg bare värt lat på blogg fronten.... For nå har vi (jeg og Miranda) gjort noe hver dag faktisk. Miranda har jo fri fra barnehagen nå i 4uker og ho krever jo at det skal skje noe hver dag. Og det er forstålig med den energien ho har!!
På mandag var vi i Mariebergskogen sammen med farmor! Og det var ikke dyra som var mest spennende men TOGET! Er ett tog som går en runde rundt parken og tuter og greier.. Så hele
uka nå så går Miranda rundt og sier TUUUT TUUUT! Besatt av kjöretöy den jenta der....

































I dag gikk vi til blomster landet i Karlstad for jeg har lest meg til palme kjöp i flere dager nå. Og jeg har alltid hatt lyst på min egen palme! Nå har jeg en :D Gleden er stor, neste investering er badebasseng ute i min store hage som jeg ikke har heelt enda... ;) Först så måtte vi spise litt da så vi var i butikken og kjöpte litt smått og godt og satt oss ved vannet og så både gakkgakk, vovvov og boss (fugler, hund og buss)

Gakkgakkene som var raske opp av vannet når vi tok frem maten!!! Hvorfor må folk mate dissa fuglene???

Miranda synes det var spennende!

Sovner alltid når man har bare 100m hjem!


Min palme :) (får ta ett bedre bilde i morgen)

Ingen kommentarer: