fredag 10. august 2012

Endelig!

Endelig så tror jeg at jeg er tilbake helt fra mine graviditeter. Kjennes ut som alle disse slitsomme gravid og födsel hormoner er borte! Jeg har igrunn mer energi og klarer å gjöre mer på en dag enn det jeg har gjort på veldig lenge.
Tanken slo meg i dag når jeg faktisk har vasket hele leiligheten to fredager på rad! Det tror ikke jeg har skjedd siden jeg ble gravid med Miranda, etter det hadde jeg virkelig ikke ork. Og når jeg fölte jeg hadde kommet tilbake etter Mirandas graviditet så ble jeg jo gravid igjen.
Så deilig. Har jo faktisk gjort noe hver dag denne uka... Det orka jeg ikke når vi bare hadde Miranda. Er veldig sliten nå, men på en behagelig måte! Er ikke stress sliten som jeg har fölt meg veldig mye.

Föles iallefall veldig bra :-)

Også en glad mamma ;-)

Ingen kommentarer: