mandag 20. august 2012

Surrehue...

Altså meg i ett nötteskall...... I dag gikk jeg til Helsestasjonen i god tro om at jeg skulle dit med Miranda... Har alt forberedt. Så Miranda leker med alle lekene der og jeg fikser mat til Melina og får henne til og sovne. Alt går etter planen! Veldig fornöyd med det! Jada, sitter der en stund og det kommer leger og roper opp folk. Etterhvert kommer det en lege bort til meg og spör hvilken lege jeg skal til. Siden det er en lege med utenlandsk navn så må jeg opp med papirene. Så sier legen: Men, 21.august er i morgen. Du skal ikke hit för i morgen. Og jeg får slengt ut litt röd i toppen: Tenkte det var greit med litt sightseeing.. haha liksom...

At jeg ALDRI lärer. Har gjort det her för......

Grunnen til at vi skal på kontroll med Miranda er for å sjekke om ho har astma.. Så vi får pröve igjen i morgen! :-)

Ingen kommentarer: