onsdag 8. august 2012

Miranda fremskritt!

Det her med bleieslutt har jo ikke helt värt Miranda sin greie. Ho har hele tiden alltid ville ha på bleie. Vi begynte med pottetrening i fjord. Når jeg ble gravid så sa jeg at Miranda skal väre bleie fri når vi får ett barn til.. Jaaaada... Miranda var null interessert. Kjöpte potte og sånn ring til å ha på do.... Potta og ringen har bare blitt stöva ned...
Men nå siden ho slutta med smokk/napp så har vi hatt av bleia veldig ofte og satt på henne truser som ho får velge ut selv. Ho har ikke tissa på potta, bare sitti der og til slutt vil ho ha på bleie og da tisser ho. MEN i dag!! Ho satt på potta etter at ho hadde bada, så etter en lang stund så sa ho at ho ville ha på bleie. Jeg sa bare at ho måtte vente litt og sitte der en liten stund til. Så plutselig hörer jeg ho tisser!! Jeg ble over lykkelig og danser rundt og Melina klapper og jeg klapper og Miranda synes nok det var litt morsomt. Så ho fikk bli med inn på do og helle ut i do og spole ned. Også fikk ho vele en blyant. Og det virket som det var morsomt også for ho måtte gå å tegne med engang :-) Så fikk ho velge en truse ho skulle ha på seg. Og senere da så jeg på henne at ho måtte tisse. Spurte om ho måtte fikk nei til svar. Men jeg henta potta og satt henne ned og da tok det ikke lang tid för ho tissa igjen :-) Håper bare det holder i seg nå!! I fjord tissa ho også på potta to ganger. Men nå forstår ho jo mer så burde gå bedre nå! Må jo väre deilig å få av den ekkle bleia?? Så får bare fortsette å gå uten bleie her hjemme og rose henne oppi skyene når ho gjör noe på potta!

En stolt mamma i dag <3>

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Å * rørt* flinke Miranda!!! Stor jente hun har blitt. Vi krysser fingre for at det holder seg videre.. Klemmer dere alle <3