søndag 26. oktober 2014

Lørdag

Tenkte bli litt bedre igjen med oppdateringer... I dag har vært en litt bedre dag enn i går. Jeg er fortsatt på ganske dårlig humør, men det kan jo være mange grunner til nå. Er ikke vandt til lenger og være alene med barna så lenge som jeg har vært nå. Henrik har jobbet mye nå og skulle egentlig kommet hjem i dag, men kommer heldigvis i morgen.
Her har det vært mye trass med begge barna. 3års trassen til Melina kommer frem mer og mer, håper bare det går over fort... Vi har nok vært litt mindre streng med henne. Og ho er MYE mer bestemt enn Miranda. Er en sjarm i det også om man overser sinnet hennes ;-)
Miranda er fantastisk god om dagen! Er så utrolig morsomt nå når ho forteller alt ho tenker på. Bare i natt lå vi i senga vår og pratet lenge til jeg nesten sovnet, det var så koselig altså! Blir så glad når jeg opplever hvor bra vi har oppdratt våre barn og hvor gode personligheter dem har.
Med det sier jeg god natt og håper på en enda bedre dag i morgen!

Ingen kommentarer: