fredag 24. oktober 2014

Tett...

Tett i nesa og tett i brystet... Nå kan jeg vel få lov til og bli frisk snart?? En hel uke har gått, er mindre trøtt nå enn forrige uke! Miranda hoster også, Melina har hostet i 2uker eller noe.. Er så MORSOMT med denna JÆVLA HØSTEN!!!!!
Vi sov godt natt til i dag da, det er jo noe og være glad for iallefall! Får håpe det går like bra i natt, selv om jeg er lei av å sitte og sove....
Har hatt barna hjemme hele uka, men i dag sendte jeg Melina i barnehagen så ho fikk ut litt energi, ho har vært så sur de siste dagene så jeg tenkte at ho trengte det... Jeg og Miranda har gått i butikken og kost oss hjemme i dag. Ingenting har blitt gjort, jeg er litt stressa av all rot og støv her hjemme nå.. Blir ikke bedre av att man er hjemme og ser det hver dag og ikke orker å gjøre noe med det heller!
Melina har begynt og gå på do  for sent, så er en del klesvask også siden ho klarer og tisse på alt..
Tror jeg runder av her så kan jeg gå i ett hjørne og være sur isteden..... Ble ikke noe koselig innlegg det her.. ;-)
Så god JÆVLA fredag folkens :-P  (er ikke like bitter som det ser ut altså, bare nesten)

Ingen kommentarer: