onsdag 22. oktober 2014

Sykdom!

Nå er jeg oppgitt, litt stressa og har dårlig samvittighe!
Jeg har vært sjuk nå siden torsdag da jeg gikk tidligere hjem fra praktiken fordi jeg følte meg utrolig sliten. Var hjemme på fredag og bare sov. På mandag kom forkjølelsen og feberen, i går var jeg potte tett og trøtt! Men i går ettermiddag følte jeg meg bedre og så for meg resten av uka på Ica.... MEN da får Miranda feber på kvelden og har nå litt feber. Så bare og holde seg hjemme. Og det er jo alltid sånn at alle blir syke når Henrik er på jobb, barna kunne jo passe på og være hjemme fra dagis når han er hjemme i uka synes nå jeg... Men men ingenting jeg får gjort med det så får vel ta bort min dårlig samvittighet kanskje... Føler meg uansett rimelig teit. Melina skal i barnehagen en tur i dag tenkte jeg så Miranda får slappet av med mammaen sin. For nå er Melina frisk nok, ho har jo også vært sjuk, men da var Henrik hjemme, jeg tror jeg bare måtte være hjemme en dag med henne.... Så i dag får man passe på og gjøre litt husarbeid tenker jeg..
Jeg håper også at jeg blir helt frisk snart!!

Over og ut!

Ingen kommentarer: