tirsdag 20. september 2011

Barnehage.

Miranda har kommet i en periode som ho ikke vil at mammaen skal gå fra henne i barnehagen! Det er jo det vondeste for en mamma og gå fra sitt gråtende barn! Og måtte overbevise seg selv og innerst inne vite at ho 2minutter etter at jeg har gått derfra leker ho og har det göy!

Vi skal jo feire bursdagen til Miranda i helgen. Lördag og söndag, så etter at jeg leverte Miranda i barnehagen så gikk jeg opp i butikken og bestilte to smörgåstårtor. Så ingen skal behöve å reise herfra sultene iallefall ;-) Og ei venninne av meg skal bake kake! Så det blir mye henting av kaker på fredag/lördag... Og i dag må jeg bake kanelboller. Er eneste dagen som jeg ikke må utenfor leiligheten. Så får passe på å gjöre litt her hjemme i dag. Også var det å ta det rolig og slappe av litt da..... Jeg får jo så mye sammendragninger om jeg står og går mye en dag, så det er vel best og ta det litt rolig.. Vil ikke ha to september barn ;-)

Da er det vel bare å sette igang, först på skjemaet er og vaske klär og bake samtidig! Ha en fin tirsdag!


Mitt lille troll :)

Ingen kommentarer: