torsdag 22. september 2011

Torsdag.

Jeg sa til meg selv i dag at jeg skulle begynne dagen med og ta bilder og vise hva vi gjör på en dag.. Men hele tiden så glemte jeg å ta bilder! Må bli flinkere til og ha kamera i närheten... Men her kommer en liten del av vår torsdag! :-)

 Det her möter meg om morgenen! Beste som finnes :-)

Så leker vi og koser oss litt för bleie bytte.

Frokost.. Ikke alltid like koselig, Miranda er ikke så veldig glad i frokost... Men i dag gikk det fint :-)

Leke mer för man går til barnehagen! Disse dyrene leker Miranda med HELE tiden!

Kommet hjem fra barnehagen og sovner veldig fort!

Opp igjen og spise litt frukt, för vi da skulle til musikk skolen i dag :-)

Og legg merke til håret hennes! Ikke får jeg lov til å verken klippe, börste eller ta i det håret! Og hver dag för vi går til barnehagen så börster jeg håret hennes og ho blir like lei seg hver gang.....

Ingen kommentarer: