torsdag 15. september 2011

Trött

Ja ikke nok med at jeg var mörkeredd og ikke kom meg i seng i tide, så bestemte Miranda seg for å leke akrobat i senga i natt.... Bare gnydde og rulla rundt og rundt og rundt... Kasta av seg dyna og jeg la den over henne, også kasta ho den av seg igjen og sånn fortsatte det en god stund til jeg la henne på armen min tett inntil meg og vi sovna begge to! Og våkna begge to av vekkerklokka! Tror igrunn jeg ikke har hört den ringe kl.8 på veldig lenge!
Og som vanlig så har jeg drömt masse i natt, i natt var det krig. Vi bodde liksom som dem gjorde för, i en sånn liten by med telt og greier. Hester og hele pakka. Og ei venninne av meg hadde tatt sitt barn og römt fra mannen sin og det var han som kriga med vår lille landsby. Drömmen endte med att vi fant ett veldig lurt gjemme sted og vi var de eneste som overlevde....
Og denna drömmen varte i hele natt altså, når Miranda våkna og jeg sovna igjen så fortsatte drömmen... Det er så slitsomt det... Når jeg tenker etter nå så tror jeg at jeg drömte det her fordi jeg og Henrik har hatt ringrenes herre kvelder hver lördag nå lenge! De filmene er jo litt lange kan man si.... Ble endelig ferdig i helgen :-) Så hva skal man se på nå?
Og jeg må ha kaffe, men jeg ligger jo sååå godt her.... Ikke har jeg rydda etter frokost heller... Blir nok en fin lat dag... Og vi som skal på musikk skole igjen i dag!! Godt det bare varer i 45min.......
Ha en fin torsdag!

Ingen kommentarer: