tirsdag 6. september 2011

Tirsdag.

Jeg har begynt å tenke på julegaver! Jeg har kommet på at vi faktisk må väre ferdig med alle julegaver för bebisen kommer. Det beste hadde värt å bli ferdig i begynnelsen av november! Så kjäre familiemedlemmer kom gjerne med önskelister till oss! :-)
Jeg vet en ting jeg önsker meg og det er hele One tree hill serien! Eller sesong 1-3 for eksempel ;-)

Vet ikke hva vi skal kjöpe til Miranda verken til bursdag eller jul.. Bursdagen er jo ikke akkurat så langt unna! Blir nok noe smått og godt. Som böker, musikk og en Musse bamse, må jo ha det når ho har Mimmi :-)

Skulle ha lagt ut noen bilder, men orker ikke akkurat nå! Ligger på sofaen og er veldig lat nå.. Skulle egentlig ta ett bad, men Miranda var ikke helt samarbeidsvillig... Tror ho har vondt i tenner og vokse verk og diverse.... Så det var bare den ene natta som jeg skrev om.. Så jeg tar badinga i morgen når Miranda er i barnehagen!

Nå sier jeg god natt og skal nok komme med noe annet enn mage bilder snart ;-)


Ingen kommentarer: