torsdag 24. november 2011

7 dager...

I dag er det 7 dager til termin.... Er ganske dumt at man har en "dato" for når bebisen kommer. For egentlig så kan bebisen komme når som helst nå eller den kan komme om 3 uker... Man stirrer seg blind på den datoen man har fått... Er som en stor röd lampe som blinker! Bare man kommer seg til datoen da kommer bebis..... Men det er når man kommer til datoen som man innser at nei, her var det ingen bebis..... Gikk 10 dager over med Miranda, jeg er innstilt på overtid denne gangen også. Så min dato som jeg pröver og tenke på er 15.desember. Men når jeg tenker den tanken så blir jeg så sliten, det er jo en evighet til 15.desember.... Tenke seg og gå over med 2uker... I Norge har dem begynt så sette igang födselen etter 7 dager....

Men man skal vel ikke väre så negativ heller da... Men man må jo väre realist... Uansett hvor mye jeg nå pröver og tenke som jeg har skrevet nå så ligger det også andre tanker i bakhodet. Bebisen er veldig rolig nå så jeg tenker litt at den kanskje hviler seg for en födsel snart, slimproppen går mer og mer for hver dag.... Men isteden nå så har jeg nesten ingen rier/verker... Og det er litt frustrerende, nå som jeg har hatt så mye av det... Kanskje for at jeg har blitt roligere? stresser meg ikke opp like mye når Henrik er på jobb. Nå er folk rundt meg mer urolige og spente enn meg selv.

Ha en fin torsdag...

Ingen kommentarer: