lørdag 19. november 2011

Magen uke 38

Her kommer Miranda mage og nå mage igjen :) Magen nå er jo fortsatt ganske höy, ser liksom ikke ut som at jeg kommer til å föde nå med en gang. Föles derimot sånn. Har veldig mange vonde verker, men har lagt merke til at det er veldig rolig om natta, sover så godt nå faktisk! Bare Miranda som forstyrrer natte sövnen nå.
Jeg vil bare ha ut bebis NÅ, er så lei av å ha vondt og tro at födselen er i gang. Og ingenting får man gjort, bare å vente på at bebisen er klar selv.... Tanken på at jeg kan gå over termin og samtidig ha vonde verker hver dag gjör meg utslitt egentlig.. Men man skal vel ikke klage når man har hatt så bra graviditet, på slutten skal det bare gjöre vondt ;) Jeg pröver å se det som en positiv smerte når jeg kjenner verkene kommer! For hver verk så kommer man närmere til möte av vårt nye familiemedlem :)

Nå venter vi bare på at Miranda skal våkne, så skal vi ut å gå i det fine väret! Ha en fin lördag!!

Miranda mage uke38
Magen i dag uke 38+2



Ingen kommentarer: