fredag 25. november 2011

Surrehue...

Det er meg.. jeg går rundt meg selv og bare surrer.... Når jeg leverer Miranda i barnehagen så blir jeg alltid litt små stressa fordi jeg tenker at jeg må slappe av de 3timene ho er borte. Og i dag er jeg tydeligvis "gjöre alt på en gang" modus.
Jeg kom inn döra her og tenker at jeg må sette på kaffe med en gang. Kler först av meg, og ser at det er veldig mörkt og dystert. Setter på lys i kirken som jeg har satt opp i vinduet(julepynt). Så fortsetter jeg med å tenne litt stearinlys. Plutselig kommer jeg til og tenke på at jeg egentlig skulle sette på kaffe. Ja, går ut på kjökkenet, forbereder vann også kommer jeg på, i dag MÅ jeg gå ut med söppla. Ja da tar jeg ut matavfallet og söppelposen og setter det ut i gangen. Også fortsetter jeg med og tenne stearinlys. KAFFE VAR DET! Ved det her tidspunktet må jeg bare smile og riste på hodet av meg selv og sier til meg selv at nå gjör du ferdig den kaffen også går du å setter deg!
Sagt og gjort. Og mens jeg satt her nå så ble jo kaffen ferdig :) Da kan man puste dypt og kose seg litt og nyte stillheten...

Og ett bilde av Miranda da, siden det var veldig lenge siden så jeg ;)

Ingen kommentarer: