mandag 27. oktober 2008

Flinke flinke meg!

Jeg er nesten litt stolt av meg selv! Ikke nok med at jeg i dag har rydda, törka stöv og vaska klär i dag, men jeg har begynt å trene også!!! Vi får se da hvor lenge jeg er flink med det.. Trente både på lördag og i går assa!! Helt utrolig! Skulle egentlig vaska gulvet her da, men det får bli i morgen, eller en annen dag... Så nå sitter jeg bare å koser meg.
Det var forresten ikke på lördag vi skulle på kino å greier, det var i går. Filmen vi så var vel helt grei, men fortsatt ikke noe jeg ville betalt for.. Var mammaen til Henrik som betalte ;) Rally brudar het den sånn at alle vet det! Men maten vi spiste etterpå var kjempe god og mette ble vi!
I dag blir det til å bestille pizza hjem på döra ;) mmm... godt det!!

Ha en fin mandag!

2 kommentarer:

Gunnhild sa...

Så flink du er... Stolt av deg.. Trent å greier.. Skal si du får gjort litt av vært når du har ferie..

Liv sa...

Ja ikke dårlig det assa ;)