onsdag 22. oktober 2008

Venter på onsdag..

I dag har värt en veldig bra dag! eller nå er det egentlig i går da siden kl. er 00.16, men vi trenger absolutt ikke å bli kompliserte her altså!
I dag (går,hehe) så så jeg ut av vinduet igjen da, men jeg så også på termostaten i vindet da sånn for å väre sikker på at jeg ikke skulle gjöre samme feilen igjen som i forrige inlegg.... hehe.. Noen kaller meg blond og noen bare vimsete.. hehe... Men jeg tok ikke på meg like mye klär i dag da, bare så det er sagt!
Uansett, så skulle jeg ut og möte Isabell på en cafe i Karlstad. Og der satt da hennes samboer og ei vennine av henne. Det var kjempe koselig og bare sitte der og drikke kaffe og snakke om alt og ingenting :) Så gikk vi til matbtikken og "shoppa" litt food, så måtte jeg trusle hjem for magen trengte faktisk mat!! Og uansett hvor koselig det var å komme seg ut en tur, så var det godt å komme hjem til min fortsatt söte, men rotete leilighet...
Resten av kvelden brukte jeg på å snakke med elsklingen min og mammaen min. Veldig fin dag alt som alt :)
Så nå venter jeg bare på onsdags kveld! Da skal jeg på jobb og jeg gleder meg faktisk! Skal möte opp Gunda (Gunnhild, for de som ikke kjenner henne liksom) på oslo s for kaffe för vi begynner å jobbe så svetten skvetter rundt oss... hehe... Og gleder meg til å möte litt flere folk för jeg da venter på fredagen! Jeg bare venter og venter jeg i grunn... På fredag må jeg sitte å vente på Henrik da, og hvem vet når han blir ferdig på jobb? Men skal absolutt ikke klage, for jeg skal ha ferie i nesten en hel mnd! Tenk det a! oi oi oi oi......
Men nå skal jeg se på conen o brian ;) og bare vente på at klokka skal gå så jeg kan legge meg. Må jo snu om dögnet litt også... Og jeg venter og venter på onsdags kveld bare..

Puss & Kram

Ingen kommentarer: