fredag 24. oktober 2008

NÅ!

Nå har fredagen kommet og snart gått... Nå venter jeg ikke så mye lenger, enda godt det!
Var veldig hardt å jobbe i natt da, men tiden gikk fort og nede i vår kjeller er det som regel alltid morsomt :) Var godt å sette seg på toget til Karlstad, jeg var så trött så jeg gikk inn i drömme land med engang.. Men jeg lurer på hvorfor folk skal snakke så jävla höyt på toget?? Jeg törr jo så vidt å snakke i tlf på tog! Men det er vel kanskje fordi jeg ikke vil at andre skal höre hva jeg snakker om det...
I dag hadde jeg egentlig tenkt til å väre kjempe flink da. Hadde tenkt til å vaske leiligheten å greier.. Men når jeg kom hjem så måtte jeg jo sjekke posten og da satt jeg meg ned i sofaen. Og den var såååå god agitt.. Også måtte jeg sjekke litt mail å greier og da la jeg meg ned med laptopen på fanget. Så ble klokka 12.50 og da begynner jo saker på tv som jeg pleier å se på, så jeg la meg til rette og skulle "bare" se på tv en liten stund... mhm... jaaaada.. hva skjer da?? Joda, jeg sovner og våkner kl.16 og tenker (i litt penere ord) oi oi oi!!! Hvor er Henrik? Når kommer han hjem a? Så jeg ringer opp elsklingen og det förste han sier er: Har du akkurat våkna du eller? HAHAHA.. (morsom å vettu)
Og jeg som skulle väre så flink.. Henrik kom da en time ca senere og alt jeg rakk å gjöre var å rydde litt på kjökkene...
Så når han kom hjem sykkla jeg ned til sentrum (etter litt smisking av Henrik) for å kjöpe litt vin.. Sååå sa jeg til han at han kunne gå i butikken siden jeg faktisk måtte dusje og stövsuge. Så det gjorde elsklingen min (etter litt smisking fra meg)..
Så nå sitter jeg her med ett glass röd vin, og tenker på at jeg egentlig skulle ha jobba snart ;) Ja jeg har tatt meg fri og har nå ferie frem til mitten av november :)
Og i morgan skal jeg og Henrik ut å spise og gå på kino med mammaen til Henrik og hans stefar. Skal se en svensk film da, så jeg gleder meg igrunn bare til maten.. hehe..
Men nå skal jeg pröve å rive Henrik vekk fra dataen og sette meg foran tv'n :)

Klem fra meg :)

Ingen kommentarer: