mandag 20. oktober 2008

Vinter? nei höst...

Jeg tror faktisk at hjernen min tror at det er vinter! Seriöst..
Skulle ut for å hente en pakke som jeg har fått på posten i dag og jeg titta först ut av vinduet og så at det blåste ganske mye. Da tenkte jeg at ja det må väre kaldt ute. Så jeg tok på meg skjerf, stövletter og höst/vinter jakke. Når jeg satt foten ut av utgangs döra så kjente jeg faktisk varm luft! Jaja tenkte jeg det er vel ikke sååå varmt kanskje? Joda, etter noen skritt ute i den friske höst lufta kjente jeg at jeg begynnte å bli varm. Skal liksom ikke väre noen mellomting nei....
Men jeg fikk min pakke som inneholdt varme strömpebukser :)
De strömpebuksene har värt på tur heeelt fra London til Stockholm og til slutt til Karlstad! Dem har värt på mer ferie enn det jeg har värt på mange år assa!
Så nå sitter jeg da i min söte leilighet og bare venter på at det skal bli tirsdag så jeg kan besöke Isabell! Blir koselig å få snakka ut litt. Blir jo så prate sjuk når man sitter alene.

Så vi får håpe på en spennende og varm dag i morgen :)

Ingen kommentarer: