torsdag 30. oktober 2008

Rulle rulle på veien..


Ja da er jeg på lastebil tur :) veldig koselig da!

Men i går fikk jeg litt panikk da, var jo IKKE snö i karlstad eller noen steder der vi var i går på dagen! Så som ett pang så kom snöen når vi kom til östfold... Jeg liker ikke å väre på veien når det snör! Så nå står vi i Drammen og jeg har kobla meg på en internett som ei tonje har.. hehe... Og det snör bare mer og mer.... Håper Henrik får bytta dekk på Lastebilen i dag assa, eller at veiene bare er våte!

Det som er dumt med å väre med Henrik på jobb, er jo det at man på morgenen ikke får spist frokost og ikke alltid får gått på do.... Så jeg sitter å er ganske så sulten nå og må i grunn litt tisse, men jeg overlever vel! Vi har med masse mat da :D Chilli con carne og Stroganof!!! mmm... gleder meg til mat jeg assa :)

Nå står vi på en byggeplass da og dem skal legge gulv på ett kjöpesenter her i Drammen, men nå kaster dem all cement(eller hva det er) på bakken!! hehe... Ikke lett å väre i bygge bransjen tenker jeg... Godt at jeg og Henrik sitter stille og rolig i en varm lastebil ;)

Ha en fin dag i snöen ;)

Ingen kommentarer: