torsdag 6. oktober 2011

8 uker

32 uker på vei er man altså nå... Mellom 6-10 uker så har vi en liten bebis.... (kan jo komme 2uker for tidlig eller 2uker etter termin) Det er helt utrolig hvor fort tiden går og jeg er absolutt ikke forberedt på det som kommer..... Jeg föler meg veldig gravid nå samtidig som jeg ikke gjör det.. Det tar jo veldig lang tid og gå, og jeg blir veldig fort sliten og nå har tröttheten kommet tilbake. Jeg har ikke lyst til å gjöre noen ting. Det som er mest slitsomt sånn egentlig er at man MÅ lage middag. Får litt dårlig samvittighet for Miranda som ikke har en like morsom mamma som vil leke og väre med hele tiden. Men heldigvis er Miranda veldig glad om man bare gidder og lese litt og synge litt.  Hadde jo värt LITT lettere om Henrik var mer hjemme.... Er ikke bare bare når han bare er hjemme fredag kveld og reiser igjen söndag..... Håper veldig på at han skal få skift kjöring i den närmeste fremtid....
Neste uke skal jeg ha besök hele uka så det blir deilig. Slippe og tenke så mye på alt som jeg bekymrer meg over og bare sitte og höre på andres liv! Det er deilig altså, plutselig får man vite at det er en annen verden på utsiden av leiligheten, helsestasjonen og barnehagen!  ;-)

Planen min er at Henrik skal kunne ta bilde av magen min i morgen. Så kommer vel ett bilde i helgen tenker jeg! Nå skal jeg snart hente Miranda i barnehagen også skal vi vel sove litt, og etter det må jeg forberede middag og kl.15 skal vi på musikk skolen. Og som jeg IKKE vil gå over gata her på musikk skole i dag!! Men men... Så kl.16 lage middag med en skrikende jente rundt meg. Ho liker like lite som meg at jeg står å lager mat og ho har jo alltid hatt det veldig travelt med maten. Skal ha mat NÅ. Etter mat så blir det bading. Også barnetv, sove og en mamma på sofaen!

Håper alle har en fin torsdag!

Ingen kommentarer: