torsdag 6. oktober 2011

Musikk skole.

Altså jeg liker ikke og dömme andre foreldre eller si hvordan andres barn skal väre oppdratt, men herregud så glad jeg er for at Miranda er lett og ha med å gjöre. På musikk skolen der vi går er det en mamma som har datteren sin der, men noen ganger er store broren med og de barna har NULL oppdragelse eller så har dem null respekt for mammaen sin. Hadde Miranda oppfört seg sånn så hadde ho fått gå ut av rommet! Herregud.. Dem klatra i hyller og tok leker og instrumenter i munn, og gikk til pianoet og spilte mens vi liksom skulle sitte i en ring og synge og greier... Miranda satt bare som ett stort spörsmålstegn og lurte på hva dem drev med. Tror forsåvidt at ho ble inspirert når vi kom hjem. For da skulle ho pröve seg veldig på meg med saker som ho vet ikke er akseptabelt..
Og mammaen til de her to snakka ikke til dem nesten. Vet ikke hvor gamle dem er heller, men jenta er vel närmere 3år siden musikk skolen er fra 1-3 år og broren er over 4år... Og da burde man vel ha lärt opp litt oppdragelse eller??

Jeg tror heller ikke vi kommer til å väre der hele terminen egentlig. Det er så få barn og foreldre så det blir liksom ikke så morsomt. Og Miranda har bedre musikk opplevelser i barnehagen tror jeg. Og dem synger samme sanger. Så jeg föler jeg har kasta penger rett ut av vinduet! Eneste som er morsomt er jo at jeg og Miranda får gjort noe sammen.

Nå håper jeg Miranda har sovna så jeg får ringt elsklingen og forhåpentligvis så vet han når han kommer hjem i morgen og forhåpentligvis kommer han hjem tidlig, er jo alltid lov og håpe.......
Så tror jeg det ikke blir alt for lenge til jeg kryper under dyna.... :-)

Ingen kommentarer: