søndag 2. oktober 2011

Oktober.


Miranda har vokst litt siden sist denne ligg delen ble brukt kan man si ;)
Ligg del til vogna.


I går var det akkurat 2mnd til termin..... Altså i min verden er jeg liksom bare noen mnd på vei enda... Hvor blir det av tiden! Blir smått litt stressa egentlig... Og jeg og mitt kontroll behov får litt panikk. Har null kontroll..... I dag har jeg henta ligg delen til vogna. Vi har vel bestemt oss for å bruke Mirandas vogn og kjöpe sånn ståbrett til Miranda. Har en fölelse av at vi ikke kommer til å väre så mye ute og gå lange turer med det förste så da er det ganske unödvendig og kjöpe en söskenvogn... Og jeg tror ikke en söskenvogn får plass verken i heisen her eller inn döra her og iallefall ikke i gangen. Vi har ikke akkurat mye plass her...

Ellers nå så har jeg tenkt til å vaske alt til bebis nå... Og kanskje kanskje ta opp vugga?! Jeg vet det er litt tidlig, men altså når man ikke behöver å kjöpe så mye så må man finne på noe annet så man er klar over at det faktisk kommer en bebis snart! ;)

Ingen kommentarer: