fredag 21. oktober 2011

Det er kanskje på tide og oppdatere litt eller? Vet ikke helt hva jeg skal begynne med heller.... Siden sist så har jeg hatt kjempe koselig besök av Gunnhild som var her noen dager! Synd man skal bo så langt fra hverandre! Og på lördagen reiste vi til Askim og feiret min tante :) Så forrige uke gikk veldig fort og var veldig bra :)
Jeg har blitt snörrete igjen og det virker ikke som at det vil gå over, vi må jo väre friske til bebisen kommer! For meg så får bebisen lov til å komme ut nå! Er sååå lei av å väre gravid. I går satt jeg opp vugga, det var veldig koselig. Den vugga går jo i arv, men jeg kommer til å ha UTROLIG vanskeligheter med å levere fra meg den når resten av familien plopper ut unger. Får håpe dem vil ha noe mer nytt ;) hehe... Jeg får ta bilde av den senere og legge opp her... Det som nå er utfordringen er og läre Miranda att det ikke skal väre leker oppi senga og at ho ikke skal "leke" med vugga....

Jeg har tatt årets förste alkoholfrie glögg! Og pepperkaker! Jeg ble over lykkelig! Det er ikke mye som er mer koselig med litt pepperkaker og en kopp glögg :) Gleder meg sånn til man kan begynne å pynte her hjemme til jul! Da må man jo også ha glögg! Nå skal jeg rydde litt i kaos leligheten også hente Miranda. Så håper vi att pappaen kommer hjem i dag!
Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer: