tirsdag 4. november 2008

Hjemme igjen!

Uansett hvor koselig det er å väre på lastebil tur så blir jeg alltid like glad over og å få komme hjem igjen!! Har hatt en kjempe fin uke, har värt i grunn overalt! Har värt nede i arendal og neste dag reiste vi opp til Trondheim :) Og hvor lenger opp i landet vi kom så ble det varmere og varmere og mindre og mindre snö! Snakk om å väre bakvendt a! Jeg trodde liksom det var mere snö oppover jeg da! Jeg fikk bygd en snö mann oppe på kvikne fjellet da ;) Legger til noen bilder her jeg som jeg tok oppe på Kvikne :) (Og forresten Gunnhild, nå vet jeg hvor Roa er tror jeg! Du husker vi sto på oslo s og så på den derre avgang tavla og lurte på hvor det var eller? Uansett så er det like för hönefoss tror jeg! hehe...)











2 kommentarer:

Gunnhild sa...

Så gøy å kjøre rundt om i landet.. Du får sett masse.. Laga snømann også, jøsses så flink..
Takk for at du fannt ut hvor Roa er, for det har igrunn plaga meg litt..
Så skal du være hjemme noen dager før det er klart for ny tur rundt om i Norges land eller?

Liv sa...

er så flink atte ;) ja vi reiser igjen på lördag :)