lørdag 8. november 2008

Ikke en dans på roser...

Ja ferien kunne jo ikke bare väre en dans på roser.... Skulle egentlig bli med Henrik på jobb denne uka også, meeeen nei da.... Det fikk jeg jo ikke, for han måtte ha med en på oppläring!! Stakkar elsklingen min, må ha med seg en ukjent mann i lastebil... Han som er på oppläring skulle egentlig bli med noen andre, siden Henrik ikke er opplärer, men de som Henrik jobber for hadde ingen andre akkurat nå.. Typisk vött! Men da får jeg gjort litt her hjemme da, får vel tenke på det positive vel ;) Også får jeg trent, og får gå på do OG får spist når jeg vil... hehehe...
Er jo bare 5 dager til han kommer hjem igjen :)
Så nå skal jeg bare slappe av litt mer foran tv´n og se på tv serier som jeg har lasta ned :)

Ha en super lördag ;)

Ingen kommentarer: