torsdag 27. november 2008

Skummelt...

Nå er jeg tilbake etter en hard arbeids uke etter ferie.. Egentlig ikke så slitsom arbeidsuke da, uka gikk så fort så jeg tror jeg egentlig henger litt etter og tror fortsatt der er jobb uke eller noe...
Var veldig koselig å komme tilbake til jobb faktisk!
Men var veldig godt å sette seg på toget til Karlstad i går også! Men herregud, var så trøtt i går vøtt så jeg sovna vel før vi kom til Lillestrøm tror jeg. Og det jeg våkner av når vi er ca en hakv time unna karlstad er en svær hund som var VELDIG intresert i meg... Og ikke hvilken som helst hund, neeei da, en narko hund!!!! Tenk a, ligger og sover dypt og aner fred og ingen fare, og når man plutselig våkner ser man rett inn i to svarte øyer av en hund!! Og ikke nok med det så er det masse folk som står å ser på deg! Men uansett, så ville den hunden inn i min lille krok der jeg satt med masse vesker og laptop og greier... Og jeg tenkte jo ikke så mye på hva som egentlig skjedde, men så slo deg meg... FINT en narko hund som snuser på meg for harde livet! Og som de fleste vet så ser jeg og høres jeg ut som at jeg er møkk full når jeg akkurat har våkna. Og på toppen av det hele så spørr ho toller dama meg om jeg har hund hjemme og jeg får pressa ut ett ja. Også spørr ho om hva slags hund jeg har og jeg svarer: ehhhh.... det er en blanding mellom golden oooog....... ehhhh.... golden og?? ehhhh.... er hvertfall en golden...
Er det mulig og svartne sånn a? uff... hehe.. Hadde jeg vært toller og hadde fått ett sånt svar så hadde jeg sjekka sakene til den personen assa! Men jeg kom meg vel hjem, og godt var vel det :)
I morgen er det julebord da! Skal reise inn til oslo halv tolv var det vel og møte opp Gunnhild også skal vi sjekke inn på hotell :) Får håpe på ett morsomt julebord!
Men nå skal jeg gjøre noe mer fornuftig, som å rydde å sånn ;)
Puss puss

Ingen kommentarer: