fredag 7. november 2008

Kreativ.....


Ja snakk om å väre kreativ a! hehe... Nå har jeg lagd stearin lys av gammel stearin, tenker på miljöen da vött... haha... Var faktisk veldig morsomt, smelte stearin og legge i sånne stearinlys former ;) Men nå er jeg ferdig da, så hva skal man finne på nå??? Har en tendens til å bli fort rastlös, godt man skal begynne å jobbe igjen snart tror jeg! hehe... I dag orker jeg ikke å gå ut av döra tror jeg, så får vel vaske leiligheten og vaske klär tenker jeg... Kanskje bake noe?? Ja det var lurt! Så later vi som at det er sol og masse snö ute ;) for her er det egentlig bare regn og ikke så mye som ett snöfnugg.....


Det var det jeg hadde å si igrunn ;) Hade på bade! (nå fikk jeg lyst på sjokolade da!!!hihi)

Stearin för det har smelta! Ser ikke akkurat digg ut ;)


Smelta stearin!


FERDIG :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Så dyktig og lur du er...