onsdag 12. november 2008

Kan godt bli torsdag snart nå..

Begynner å bli ganske så kjedelig her hjemme nå... Godt Henrik kommer hjem i morgen!! kan jo egentlig skylde meg selv da, har ikke akkurat tatt kontakt med noen.... Har värt litt godt å väre alene også, men nå er det nok assa!
I dag var jeg i sentrum og kjöpte masse unödvendige saker :) Men jeg synes jeg fortjente alt jeg kjöpte! hehe... Ellers denne uka har jeg ikke gjort så mye... vaska litt klär og rydda.. Ja dt var vel det hele! Har fyllt dagene med saker som gjör meg glad da, siden rydding og vasking ikke gjör meg glad så er det ikke de sakene jeg tenker på ;)
Men i dag går alle mine tanker til Gunnhild og hennes närmeste! Men som du vet gunnhild så er jeg her om du trenger hva som helst!

Livet er ikke alltid som man vil det skal väre, man må virkelig leve for dagen! Og ta vare på hverandre. Så med de vise ord runder jeg av her ;)

Klem fra meg!

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Takk Liv... Du er virkelig en god og flott jente..
Jeg setter stor pris på deg..
Klem