onsdag 5. november 2008

Nok en fin dag.

Tror det her begynner å ligne på en positivitets blogg i grunn.. Har värt en veldig bra dag i dag også :) det som er helt trolig er at jeg og Henrik har stått opp tidlig hver dag nå, og det har värt veldig godt! Er en veldig bra fölelse å få oppleve hele dagen faktisk og ikke bare natta liksom...
Så i dag sto vi opp kl.09.30 ca og spiste frokost.. Så noen timer senere ringte ei venninde, Adrianna, og spurte om vi skulle ta en kaffe ute, og det er jo alltid koselig :) Så jeg satt meg på sykkelen litt senere, med treningstöyet med meg faktisk, og sykkla inn til sentrum... Der satt vi på en ny cafe her i Karlstad som var kjempe fint assa! Masse stearinlys hadde dem også!! :) Det gjör meg glad assa! Og på toppen av det hele så var det ordentelig god kaffe der :D Der satt vi i litt over en time også sykkla jeg til sats for å trene litt da... Blir imponert av meg selv jeg! Tenk a, jeg av alle mennesker trene liksom....... Når jeg sykkla hjem igjen så skinte sola over Karlstad og det var frisk höst luft, finnes vel ikke så mye som er bedre enn det vel?? ;)
Og nå har vi runda kvelden med litt is og kaffe! godt godt godt!!!

Får håpe på en like fin dag i morgen :)
Puss & kram

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Skal si du nyter ferien fullt ut.. Det er godt å høre.Trena også jøsses det venter en diplom når du kommer tilbake..Vi savner deg på jobb..

Kos deg..

klem