tirsdag 24. mai 2011

13 uker

13 uker på vei i dag! Tiden går veldig sakte altså.... Men jeg kjenner nå at jeg har mye mer energi og er en mer positiv og glad :) Det eneste jeg har kjent den siste uken er vledig "strekk" smerter på siden av magen liksom.. Vanskelig og forklare, men har hvertfall lest meg til at det ikke er farlig og at det er fordi livmoren vokser og strekker.. Det er vel den eneste måten jeg har merket noe av graviditet. Jeg er veldig oppblåst på kvelden så det ser igrunn ut som jeg er 6mnd på vei.....
Om jeg skal sammenligne graviditetene så kan jeg ikke si jeg husker at jeg hadde vondt noe sted så tidlig i graviditeten med Miranda. Ellers så tror jeg det er ganske så likt enda.
Vi tok et bilde av magen i dag, men jeg ser bare små fet ut så får ta det lenger frem så man ser att magen har blitt större... Har jo litt ekstra kilo på kroppen denne gangen..... Pröver så godt jeg kan og ikke gå opp unödvendig kilo ;)

Ingen kommentarer: