onsdag 25. mai 2011

Henrik..

Trodde man skulle bli vandt til å ikke se hverandre like ofte som alle andre på 9år, men det er like hardt nå som det var for 8år siden... Hater når Henrik reiser på jobb! Före Mirandas tid gråt jeg nesten alltid den dagen han skulle reise, nå kan jeg jo ikke sitte å gråte for Mirandas skyld. Så det er litt lettere nå. Men jeg klarer for eksempel aldri å legge meg i senga för jeg er stup trött förste natta og står ikke på bade og pusser tenner på kvelden! Jeg er veldig dårlig på å väre uten Henrik den dagen han reiser! Det er alltid bedre med meg dagen etter ;) Det er da mamma törr og ringe meg.. hehe...
Vet ikke om jeg höres ut som en 15åring som det er kjempe synd på kanskje men men sånn her er det bare! Og jeg må si at det er ikke dårlig at samme föleleser er der i dag etter 9år ;)
I dag har jeg värt ekstra fölsom, har nok med dissa gravid hormonene å gjöre tenker jeg....

Nå skal jeg vel ikke gjöre sånn veldig mye... Se på litt tv serier kanskje....

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Uansett hvor lite eller lenge man har vært sammen tror jeg man aldri blir vant til at de drar på jobb.. Det positive er at man er stormende forelsket igjen når de kommer hjem :)