torsdag 19. mai 2011

Askim tur.


Miranda er sliten i dag, ser på barnetv.

Ja, da er vi i Askim! Vi kom hit på mandag. Tok toget kl.08.50... Og den eneste dagen når man skal tidlig opp så sover så klart Miranda veldig godt. Men vi kom oss til toget i god tid :) Og Miranda var SÅ flink på toget! Jeg trodde liksom at vi begge skulle ende opp i hver vår vogn gråtende.. hehe... 3timer på tog er jo lenge for en liten rastløs jente... Men nå er ho litt forkjøla, så kan hende at ho var ekstra sliten for det også... Det er jo typisk det at ho blir sjuk igjen når ho har vært i barnehagen en stund etter forrige sjukdom.....

Vi koser oss masse i Askim. Hadde en veldig koselig 17.m
ai feiring også! Vi så faktisk barnetoget!! Tror ikke jeg har sett det siden jeg selv gikk i barnetoget... ;) Men vi måtte jo stresse oss ned til sentrum.. Og Miranda synes det var ganske så
morsomt med korps musikken :)
Miranda bare løp ut i veien og skulle ha BLOMMA!

Nå sitter vi og ser på barnetv og jeg drikker kaffe. Miranda er jo som sagt forkjøla så ho vil sitte og kose seg når hunden ikke er i
nærheten... Ho er jo besatt av hunden til mormor!!
I dag skal jeg møte tante og onkel og jeg må kjøpe gravid bukse!! Smarte meg tok ikke med bukser liksom... Bare en joggebukse, masse strømpebukser og skjørt.... Kanskje ikke det beste å ha på seg når det er svin kaldt..... Smart å kjøpe klær i Norge også i grunn...

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Så fine dere er.. De to nydligste jentene i verden.
Godt å lese at dere har hatt en fin feiring.
Håper alt står bra til med dere. Vi må skule snart så jeg får bli litt oppdatert:)

Klem klem