mandag 9. mai 2011

Venter...

Nå har mine bestevenner med kantklipperen kommet tilbake etter den harde vinteren! Å så glad jeg er i dem! (IRONI) Kjenner jeg blir svart i öynene og vil bare hoppe ut av balkongen og banke bare litt på dem!!! For en IRRITERENDE lyd! Godt jeg ikke jobber natta lenger.. Husker så veldig godt hvor sint jeg var når jeg prövde og snu om dögnet... Så er vel de fölelsene jeg får tilbake når jeg hörer kantklipperlyd! ;)

I helgen har mamma värt på besök og det var kjempe koselig!! Egentlig så skulle jeg få en heeel helg alene, men Miranda fikk feber som ikke gikk over för på söndag. Men heldigvis så var det bare bivirkning fra vaksina som ho fikk forrige uke :) Nå i dag var ho bare litt trött, men vi gikk til barnehagen allikevel :) Har nok godt av å väre sammen med alle barna tenker jeg! Å jeg synes det her med klär er så vanskelig nå... Hva skal man ha på Miranda nå om dagen liksom??

Ellers så har jeg nå sagt opp jobben min fordi det har blitt litt endringer her i huset.. Det kan jeg vel fortelle en annen gang kanskje... Men nå sitter jeg og har så lyst til å söke på en jobb, som servitris... Men med tanke på at magen kommer til å vokse fort nå snart så er det vel ikke noe vits kanskje?? Jeg vil jo egentlig jobbe, samtidig som jeg ikke vill.... ;) Og er vel ikke den beste jobben å ha som gravid? Hadde värt fint med litt rådgivning her altså.....

Og som jeg venter på at magen skal vokse! Venter enda mer nå enn jeg gjorde med Miranda, så tiden går jo ikke akkurat fort kan man si.....

Miranda ute og går. Ho har begynt med noen grimaser når man tar bilder.. hehe..
Å sitte i vogna det er ikke aktuelt! Vi SKAL gå!!

Og ekstremt glad i Nalle Puh! Ny sove kamerat :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Jeg husker hvordan du fortalte om de grassklipperne. Og hvordan hatet lyste i øynene dine..

Håper alt står bra til med deg og dine.
Klem-klem