mandag 30. mai 2011

Mandag :)

I dag kommer Henrik hjem igjen :) Han skal väre hjemme en hel uke oså begynner han på ett nytt firma... Omtrent samme kjöring, men blir mer jobbing en periode fremover... Så sommerferien er avlyst, jeg SKAL på lastebiltur i sommer!!! Det er jo så lenge siden, savner det å bli med Henrik på jobb! Det er så koselig!!

Jeg sitter nå og kaster i meg kaffe for å få våkna litt og pröver å finne den energien jeg hadde for noen dager siden... Plutselig borte! Jeg må nemlig ned i sentrum for å bytte en gravidbukse som jeg kjöpte i går. Jeg hadde med meg Miranda på H&M i går og da orka ikke jeg å drive å pröve klär, blir litt for mye styr.... Så jeg kjöpte en i den str jeg har fra för av, men den var litt liten agitt!! hehe.. Også må jeg jo egentlig fortsatt kjöpe bh, men er ikke i "pröve klär" modus! Jeg er veldig glad i å bare plukke ned klär som jeg vil ha og tror passer også gå hjem.. :) Det funker som regel på H&M....

Og nå liksom så kom jeg på at jeg er i behov av HÖY musikk... Så nå blir det disco på herrhagen ;) Så blir man på så bra humör så man danser seg ned til sentrum ;)

Ha en fin fin mandag!

Ingen kommentarer: