tirsdag 7. juni 2011

Juni...

Sorry for dårlig oppdatering, men her skjer det ikke så utrolig mye.. Föler det er lite interessant og skrive om hva som skjer når det er det samme hver dag.. Man går jo nesten bare etter rutiner og jeg har blitt forkjöla igjen og da blir det mest inne sitting med min kjäre air condition. For tett nese og over 20 grader er ikke så bra kombinasjon!
Miranda var hos mormor i helgen, noe jeg og Henrik satte pris på! Fikk kosa oss og hatt kjäreste tid! Veldig viktig synes nå jeg..
Ellers så var det jo svenske nasjonaldagen i går og jeg tenkte at vi skulle gå ut og se på folk og tenkte at det må jo väre masse aktiviteter i sentrum!! MEN det var kanskje 10 mennesker i hele sentrum! Det var nasjonaldagen sin det tenker jeg! Svensker er redd for og väre stolte svensker, sånn er det bare.....

Nå skal jeg straks gå og hente lille lykketrollet i barnehagen... Ho masa om siden ho sto opp at ho skulle gunga (huske) Så får håpe ho har fått gjort det :)

Ingen kommentarer: