søndag 19. juni 2011

Ensom og forlatt!

Ikke så ille som det höres ut, men mamma var jo her i helgen og reiste hjem igjen i dag! Vi har hatt en koselig helg alle sammen! En hund som kanskje er litt mer sliten en noen andre... Miranda henger jo på den stakkars hunden KONSTANT!
Etter at mamma reiste så har vi stövsugd, og siden Miranda stövsugde mer enn mammaen så måtte jeg ta en omgang til over gulvet... Blir ikke akkurat så mange plasser det blir stövsugd når lille jenta hjelper til :) Så mens Miranda sov så vaska jeg bade og jeg har rydda på kjökkene... Og til sist fikk jeg laget middag også! Snakk om husmors jobbing i dag a.... Vi har også vasket klär og bada! Så jeg ligger rett ut på sofaen og venter på at jeg skal ringe elsklingen og etter det så tar jeg natta tror jeg :)

Pröver å få Miranda til å forstå at det er godt å få vekk håret innimellom! :)

Ingen kommentarer: