fredag 17. juni 2011

opp og hoppe!

Jada her ligger vi ikke på latsiden.... Kanskje heller senere i dag tenker jeg... Jeg og Henrik sto opp 05.10........ Henrik skulle reise på jobb litt för 06.... Miranda våkna like etter oss, så når Henrik reiste så tenkte jeg og ta med meg Miranda i senga og sove til kl.08.... JADA... Gikk vel ikke så veldig bra! Miranda er jo så glad om morgenen og da er det ikke lett og sovne med henne sittende i senga pratende :) Så nå sitter jeg her med te og venter på at tiden skal gå så jeg kan sove når Miranda er i barnehagen, jeg er ikke akkurat så våken kan man si...
Og i kveld kommer mormor, da må man jo pröve å väre litt oppegående kanskje :) Og jeg kan jo tenke meg hvordan humör Miranda har når jeg henter henne senere i dag... Ho skulle nok egentlig sovet litt mer nå...

Ingen kommentarer: