mandag 20. juni 2011

Dagen...

Dagen har gått fint.. Jeg og Miranda har bakt kanelboller og bare hatt det koselig (om man bortser fra visse raseriutbrudd fra Mirandas side...)
Når jenta var i seng så var det vanlige rutiner, jeg ringer Henriken min og etter det sitter jeg mest ved dataen og nyter stillheten! Og kommer på at jeg har så mye rart for meg... jeg vil liksom gjöre så mye, får så mange ideer fra blogger og ja alt man kan lese overalt! Så nå vil jeg gå på sminkekurs (IGJEN)... Har gjort det en gang för, kan ikke si at det gikk så bra, men dt var bare for at jeg ikke fikk sminken med meg liksom... Og som jeg har forstått om man går på make up store så får man med seg sminke når man går fra butikken? Og det er jo det beste, for da kan man gå rett hjem og pröve på seg selv! Jeg har aldri i mitt liv sminka meg mer enn mascara, så hadde jo värt litt morsomt da... Så vi får se hvor jeg går med den her tanken da....
Også fant jeg en annen side med tann bleking.. Ja trenger vel ikke skrive hva jeg tenkte?? Vill jo ha hvitere tenner.... ;)
I morgen skal jeg möte ei venninne og det blir nok koselig :)
Orker ikke å hente kamera så blir ingen bilder nå heller ;)

Nå må jeg vel gå å legge meg.... God natt!

Ingen kommentarer: